Dobry a zły PR – poznaj różnice

Od dawna wiadomo, że dobry PR to wsparcie marketingowe, bo dzięki niemu możliwe jest pozyskanie nowych klientów. Źle prowadzony PR może spowodować negatywne skutki, które mogą nawet doprowadzić do upadku firmy. Jakie są, zatem różnice między dobrym, a złym PR?

Rola PR w przedsiębiorstwie

Chcąc założyć swoje przedsiębiorstwo koniecznie pod uwagę musimy wziąć PR. W większości rodzajów biznesów komunikacja odgrywa bardzo istotną rolę. Trzeba jednocześnie wzbudzić i podtrzymać zainteresowanie klienta od pierwszego dnia istnienia działalności, bo produkt sam się nie wypromuje i nie sprzeda. Osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z PR popełniają szereg podstawowych błędów. Myślą, że Public Relations będzie się sam jakoś kręcił. Nic bardziej mylnego, – aby nie popełnić podstawowego błędu w złym marketingu jest w pierwszej kolejności opracowanie planu i założenie konkretnego celu. To właśnie od tego zależy świetlność naszego przedsiębiorstwa. Różnica pomiędzy dobrym, a złym PR jest taka, że w dobrym PR należy określić grupę docelową, rozpocząć interakcję z otoczeniem oraz poprowadzić skutecznie komunikację z klientami. Jeśli nie jesteśmy w stanie samodzielnie wykonać tych zadań warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji PR.

Poprzedni artykułKoszty prowadzenia firmy jednoosobowej
Następny artykułNa czym polegają badania tajemniczego klienta?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj