Pudełka, pudełeczka, opakowania reklamowe…

Pierwsze pudełka z tektury zostały wykonane w 1905 roku, jako opakowania płatków zbożowych. Bardzo szybko, bo już 4 lata później, rola pudełek została rozszerzona z opakowań wyłącznie zabezpieczających różne produkty, w nośniki informacji marketingowych. Na początku lat 50. ub. w. rozwój produkcji opakowań nabrał rozpędu, gdy powstała Europejska Federacja Producentów Tektury, wydająca katalogi konstrukcyjne i tworząca branżowe platformy komunikacyjne. Dziś wiemy również, że tektura jest materiałem ekologicznym i może być poddana recyklingowi nawet dziesięciokrotnie.

Od wyboru do…

Dzięki ewolucji marketingowej opakowania tekturowe obecnie są wykorzystywane w bardzo wielu branżach. Producenci opakowań z tektury litej prześcigają się w propozycjach pudełek, zaczynając od standardowych opakowań reklamowych, przez pudełka z logo, wysuwane, z wieczkiem, fasonowe, po ozdobne, z okienkiem, czy nawet kaszerowane. Oferta na rynku jest ogromna, istotne aby zawsze wybrać takie, które podkreśli zalety naszych produktów. Jednym zdaniem, postawić na opakowania z indywidualnym nadrukiem, estetyczne, ale jednocześnie funkcjonalne. Im dłużej bowiem użytkujemy opakowanie, nawet zmieniając jego funkcję, tym bardziej przywiązujemy się do danej marki.

Nawet skomplikowane wykonane

Na polskim rynku produkcji opakowań prym wiedzie Drukarnia AN Opakowania z Poznania. Dzięki stosowaniu najnowocześniejszej technologii sztancowania AN Opakowania wykonuje na życzenie każde, nawet najbardziej skomplikowane opakowania kartonowe. Precyzja lasera i polimerowa technologia bigowania wspiera wykonanie najbardziej skomplikowanych wzorów, niemożliwych do wykonania przy wykorzystaniu tradycyjnego sztancowania. Nowoczesna technologia pozwala też skrócić czas produkcji oraz wykonać prototypy laserowe, czy małe serie opakowań.

Uniwersalne i funkcjonalne

Opakowania z tektury są bardziej trwałe i bardziej odporne na uszkodzenia, są estetyczne i odpowiednie dla wszelkiego rodzaju produktów. Na rynku znajdziemy standardowe i klasyczne pudełka papierowe, ale też niestandardowe pudełka. Dobrze, że coraz częściej producenci opakowań kartonowych oferują indywidualne podejście do każdego klienta, a w ofercie posiadają szeroką gamę pudełek papierowych, w dowolnych i nietypowych kształtach oraz rozmiarach, dzięki którym z powodzeniem możemy wyróżnić nasz produkt.

Poprzedni artykułZakład ślusarski – w co powinien być wyposażony?
Następny artykułZmiany w prawie dotyczące przedsiębiorców – jakie szkolenia warto rozważyć?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj