Jeśli chcemy sprawić, aby nasza firma się rozrosła, to koniecznie musimy zainwestować czas w rozwój naszej marki w social mediach. Dzisiaj jest ich tak wiele, iż ciężko jest wybrać coś odpowiedniego dla siebie. Gdybyśmy chcieli być obecni wszędzie, to musielibyśmy zatrudnić specjalnych ludzi od tego i to w sporej ilości lub nie robić nic innego tylko przebywać w social mediach. Zatem w jakich miejscach warto prowadzić profil firmowy, jeśli chcemy sprawić, by nasza firma zwiększyła obroty?
Podstawa
Absolutna podstawa do prowadzenia biznesu to skorzystanie z największego gracza na rynku. Co przychodzi pierwsze na myśl, jeśli mówimy o social mediach? Zazwyczaj będzie to Facebook. To właśnie tam powinniśmy skierować pierwsze kroki naszej firmy w celu zdobycia atencji. Dziś trudno sobie wyobrazić biznes, który nie miałby firmowego konta na FB. Dlatego też to tutaj w pierwszej kolejności warto zadbać o swój firmowy profil. Facebook zadbał o to, aby wszystko było jak najłatwiejsze i praktyczne. Dodatkowo daje nam różne możliwości promocji i reklamy. Warto tutaj zajrzeć!
Następne kroki
Gdzie skierować się dalej, jeśli mamy konto na Facebooku? Tutaj mamy wiele możliwości. Sporo także zależy od profilu działalności naszego biznesu. Jeśli jesteśmy grafikiem, to udajmy się w miejsca, gdzie będzie to docenione np. Instagram, Behance, Dribbble. Dla przeciętnej firmy najlepszą opcją na szukanie partnerów biznesowych będzie profil na LinkedIn. To tutaj jest największa ilość przedsiębiorców. Warto także wziąć pod uwagę obecność na Twitterze gdzie krótkie wiadomości są bardzo ciekawym medium do przekazywania wiedzy.