Co to jest marketing online?

Marketing online – co to jest?

Dzięki marketingowi online możemy pozbyć się przedmiotów zalegających w domu lub mieszkaniu, a także zająć się profesjonalną sprzedażą różnych artykułów online. Jest to dobry sposób aby dorobić sobie kilka groszy do wypłaty, lecz jest to również świetny sposób aby zacząć pracę jako freelaner i zarabiać tyle samo co na etacie lub więcej za mniejszy nakład wysiłku.

Jak zacząć?

Aby zacząć marketing online nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy ani żadnego wkładu finansowego, możemy zacząć od sprzedaży naszych artykułów, a nawet przedmiotów które leżą w naszym domu/mieszkaniu bez zastosowania na takich stronach jak OLX, Allegro, Ebay, itp. gdzie jedyne co jest niezbędny to założenie konta (trwa to kilka minut).

Jak tworzyć dobre oferty?

Gdy mamy już założone konto, zrobione zdjęcia tego co chcemy sprzedać przychodzi czas na samo tworzenie oferty. Oto punkty których powinniśmy się trzymać, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla klienta i cieszyła się dużym powodzeniem.

1. Tytuł

Dobry tytuł jest wbrew pozorom najważniejszy, ponieważ każdy potencjalny klient patrzy najpierw na tytuł, a jak wiemy pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Im bardziej zachęcający tytuł tym większa szansa na zyskanie klienta. Aby tytuł bardziej rzucał się w oczy i był unikalny warto na samym początku dodać:  !UWAGA!   lub   !OKAZJA! – przyciąga to uwagę klienta i wzbudza w nim zainteresowanie.

2. Opis

Opis jest równie ważny jak tytuł, bo po wejściu w naszą ofertę każdy klient patrzy na opis. Dlatego nasz opis musi zawierać jak najwięcej informacji dotyczących tego co sprzedajemy lecz wizualnie musi on również wyglądać bardzo estetycznie, mile widziane są: pogrubienia, oddzielenie tekstu enterem, znaki interpunkcyjne.

3. kontak z klientem

Kontakt z klientem ma wpływ na to czy sprzedamy coś czy nie. Niezbędna tu będzie:

specjalistyczna wiedza – wystarczy poczytać trochę w internecie na temat tego co sprzedajemy

nienaganna kultura osobista – zawsze do klienta zwracamy się na Pan/Pani

używanie profesjonalnych oraz wyszukanych zwrotów – aby klient miał pewność że ma do czynienia z profesjonalistą, dzięki czemu będzie bardziej skłony na tego co sprzedajemy jak i podatny na różnego rodzaju manipulacje.

Poprzedni artykułReklama w Google, od czego zacząć?
Następny artykułInkubator przedsiębiorczości, co to takiego?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj